You're joking, right?

Share with others:


Print Email Read Later

Regarding "Bigfoot Lives, Scientist Says" (Feb. 16): Before reading the article, I checked my calendar and the date on the page of the paper. Neither indicated it was April 1. I double checked the masthead. The masthead read "Pittsburgh Post-Gazette," so I had not picked up a copy of "The Onion" by mistake.

So, come on, level with us. This was an article intended for April Fool's Day that was erroneously published early, right? We will forgive you the error.

ROBERT ADAMS
Valencia


opinion_letters


Advertisement

Create a free PG account.
Already have an account?
Advertisement